پـ نـ پـ
حال خوب من
اس ام اس....پـ نـ پـ....خلاصه همه چی توشه

دوستم ميگه پري يه سوال دارم راستشو بگو.من خوشگلم؟؟من:آره.دوستم:واقعا؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ خوش خاكي اصن..


دل تنهای من تنها ترین است پـَـــ نــه پـَـــ از طرف مخ زده شدگان(ول شدگان خودمون)


یارو بجه دار شده فردا بچشو برده بیمارستان پرستار میگه مریض شده؟آوردیش خوبش کنیم؟یارو میگه پـَـــ نــه پـَـــ خراب شده اومدم از گارانتی تعویض استفاده کنم


به داداش کوچیکم میگم انگشت کوچیکتو چند لحظه به من میدی؟میگه:میخوای ناخونامه کوتاه کنی؟میگم پـَـــ نــه پـَـــ دماغم میخاره بیا دست کن تو دماغم انگشت تو کوچیکه حالش بیشتره


از این زنبور خرکیا دستمو نیش زده ، اومده میگه نیشت زد ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ نازم کرد !


چرا وقتی تنهاییم pmc همه چی آرومه میزاره ولی وقتی همه دور هم هستیم پیت بال؟ پـَـــ نــه پـَـــ والا شبکس داریم


گفتم : از صدای سخنش ندیدم خوشتر ! گفت عشق رو میگی ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صدای خروپف بابام رو میگم !



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت11:52---24 خرداد 1391
سلام.وبلاگت قشنگه تبریک میگم.وقت کردی به سایت منم یه سر بزن
شارژ اینترنتی میفروشم.تو اینترنت از همه جا ارزونتر میفروشم.اگه باور نمیکنی یه نگاه به سایتم بنداز.ممنون میشم.
www.irsh.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدمهدی(مهراد)

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 410
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1438
بازدید ماه : 1929
بازدید کل : 704821
تعداد مطالب : 984
تعداد نظرات : 114
تعداد آنلاین : 1




javahermarket

Online User
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
تماس با ما